INTERESADOS:
Envíar CV por correo electrónico a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Empresa de Ingeniería multinacional precisa, para un proyecto de infraestructura deportiva y hotel en India, Director de Proyecto con experiencia mínima de 5 años en Gestión Integrada de Proyectos (Project Management), alto nivel de inglés.
    Se ofrece incorporarse a una compañía de ingeniería de primer nivel, formando parte de un equipo altamente cualificado donde poder desarrollar una carrera profesional. El contrato y condiciones económicas se negociarán personalmente en función de cada candidatura.
  • Roles and Responsibilities of Project Head
    • Assist & integrate the overall Construction Management strategy.
    • Provide expertise and advice to key functions of the Project Management at site.
    • Project tracking, monitoring, anticipating project issues and work out possible solutions.
    • Suggest & implement debugging and problem solving measures where required. Organise & conduct co-ordination meetings regularly with Consultants /contractors.
    • Ensure coordination between vendors, suppliers, various labour contractors and subcontractors on necessary resources, material, machinery, equipment, to ensure that the works are carried out in strict accordance with the planned schedule.
    • Ensure that the construction work is carried out according to drawings, method statements, specifications and relevant standards.
    • Ensure that Project team carry out their duties and responsibilities diligently, effectively and efficiently.
    • Ensure that the requirements stated in the project QAP are implemented effectively.
    • Periodically conduct QS and Track deviations, Variance & Monitor the progress of Civil works.
    • Review all good-for-construction drawings received from Consultant to ensure that they are accurate, clear and free from discrepancies.
    • Any other duties as may become necessary to ensure Quality assurance for the project

Recordar que la PMA restringe la gestión de CV única y exclusivamente para asociados, por tanto, si como tal está interesado en formar parte de esta oferta, puede remitirnos su CV y lo incorporaremos al proceso selectivo.